Yazar "0000-0001-7771-8190" için listeleme
-
Açık alan rekreasyonu olarak yamaç paraşütü etkinliğine katılanların motivasyonları ve etkinlik memnuniyetlerinin belirlenmesi: Arsuzfest örneği
Saçlı, Çağrı; Kahraman, Ceyhan Özdemir (Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)Bu araştırmanın temel amacı, Hatay’ın Arsuz ilçesinde 7-8-9 Eylül 2018 tarihlerinde, Arsuz Doğa ve Su Sporları Festivali (Arsuzfest) sırasında gerçekleşen, yamaç paraşütü etkinliği katılımcılarının demografik özelliklerinin, ... -
Destinasyon Tercihinde Somut Olmayan Kültürel Miras Değerlerinin Önemi: Uluslararası Kültür Turistleri Üzerine Bir Uygulama
Saçlı, Çağrı; Avcıkurt, Cevdet (Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2018)Araştırmanın konusunu, son zamanlarda dikkat çeken ancak literatürde sınırlı sayıda çalışmanın bulunduğu somut olmayan kültürel miras değerleri ve kültür turisti tipolojileri oluşturmaktadır. Araştırma kapsamında, somut ... -
Etkinlik Katılımcılarının Destinasyon İmajı Algılarının Tekrar Ziyaret Etme Eğilimleri Üzerine Etkisi: Portakal Çiçeği Karnavalı Örneği
Saçlı, Çağrı; Ersöz, Balhun; Kahraman, Ceyhan Özdemir (Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)Bu çalışmanın amacı, Portakal Çiçeği Karnavalına katılan bireylerin destinasyon imajı algılarının tekrar ziyaret etme niyeti üzerine etkisini belirlemek ve karnaval katılımcılarının çeşitli özellikleri bakımından destinasyon ... -
Fast Food Kültürüne Yöresel Bir Dokunuş: İskenderun Döneri Tercihine Etki Eden Faktörler
Saçlı, Çağrı; Özer, Gülfer (2018)Bu çalışmada, popülerliği her geçen gün daha da artan ve yurt içi ve yurt dışı birçok farklı yerde tüketicilerin hizmetine sunulan İskenderun dönerinin tüketici özelliklerinin ve tüketicilerin İskenderun döneri tercihlerine ... -
Festival Memnuniyeti ile Kültürel Etkileşim Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma: Silifke Uluslararası Müzik ve Folklor Festivali Örneği
Saçlı, Çağrı (Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)Festival katılımcılarının en önemli motivasyonlarından biri kültürel etkileşimdir. Katılımcıların festival memnuniyetleri ise geri gelme ve tavsiye eğilimlerini etkileyerek festivalin sürdürülebilirliği açısından büyük ... -
İpekçilik Kültürü ve Turizm: Paydaşların Hatay’da İpekçiliğe Yönelik Görüşleri
Saçlı, Çağrı; Öztürk, Fulin Başak (Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 2020)Bu araştırmanın amacı, ipekçilik kültürünün mevcut durumunu, ipekçilik kültürünün turistik ürün olarak değerlendirilmesine yönelik sorunları ve bu sorunlara yönelik çözüm önerilerini ortaya koymaktır. Bu amaç doğrultusunda ... -
Otellerin Çevrimiçi Rezervasyon Motoru Kullanımı ve Yorum Siteleri Entegrasyonu Üzerine Nitel Bir Araştırma: Hatay Otelleri Örneği
Saçlı, Çağrı; Yurtlu, Murat (Detay Yayıncılık, 2020)Otellerin yeni teknolojilere hızlı uyum sağlaması, faaliyetlerinde başarılı olmalarını sağlamaktadır. Bu araştırmada, gelişen teknolojilerden yararlanmak isteyen konaklama işletmelerinin potansiyel misafirlerine doğrudan ... -
Şehir Pazarlaması Kapsamında Destinasyon İmajı Algısının Belirlenmesi: Hatay İli Örneği
Duman, Damla; Eryılmaz, Gamze; Saçlı, Çağrı (Pamukkale Üniversitesi, 2021)Şehir pazarlaması, herhangi bir ürün ya da hizmetin pazarlanmasından daha karmaşık bir sürece sahiptir. Bu çalışma, konuyuturizm açısından ele almıştır. Destinasyon imajı algısının tespit edilmesi şehir pazarlamasında ... -
Turizm Öğrencilerinin Hatay İli Somut Kültürel Miras Değerine Yönelik Algıları: İskenderun Teknik Üniversitesi Örneği
Keskin, Mehmet; Saçlı, Çağrı; Efe, Dilek (Muş Alparslan Üniversitesi, 2020)Bu araştırma, 2017 yılında İskenderun Teknik Üniversitesi Turizm işletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu lisans öğrencilerinin Hatay’ın somut kültürel varlıklarına dair algılarının ölçülmesini amaçlamaktadır. Araştırmada, ... -
Yazılım Bilişim Sistemleri Yetkilileri Perspektifinden Otellerde Dijital Pazarlama
Yurtlu, Murat; Saçlı, Çağrı (Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2021)Turizm pazarlamasında geleneksel pazarlama araçlarının yerini teknolojik yazılımlar almaktadır. Bununla birlikte teknolojiyle dönüşen ve giderek şeffaflaşmak zorunda olan turizm pazarlamasında pazar payından yararlanan ...