Browsing by Author "Eryılmaz, Gamze"
Now showing items 1-5 of 5
-
Festival Turizminin Ekonomik Kalkınmaya Etkisi: Silifke Uluslararası Müzik ve Folklor Festivali
Süslü, Cemil; Eryılmaz, Gamze; Demir, Elif (Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2019)Çalışmada destinasyonun turizm bazında bölgesel kalkınmada etkin olup olmadığı festival turizmi üzerinden ölçülmeye çalışılmıştır. Çalışma alanı olarak Mersin’in Silifke ilçesi belirlenmiştir. Silifke’de her yıl düzenlenen ... -
How do flow experiences and emotional states of individuals participating in recreational activities affect their self-efficacy perceptions and life satisfaction?
Eryılmaz, Gamze; Unur, Kamil; Akgündüz, Yılmaz (Journal of multidisciplinary academic tourism, 2021)This research is based on social cognitive theory and aims to determine the effects of flow experience and positive and negative emotional states of individuals participating in recreational activities on their self-efficacy. ... -
Kavramsal bir değerlendirme: Agro-turizm
Çömelekli, Tuğba (İskenderun Teknik Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Seyahat İşletmeciliği Ana Bilim Dalı, 2021)Bu çalışma, agro-turizm kavramının tam olarak neyi karşıladığını tespit etmeyi ve kavram karmaşasını çözümleme amacıyla gerçekleştirilmiştir. Amaca ulaşabilmek için daha önce bu tür yapılmış çalışmalarda kullanılmış olan ... -
Şehir Pazarlaması Kapsamında Destinasyon İmajı Algısının Belirlenmesi: Hatay İli Örneği
Duman, Damla; Eryılmaz, Gamze; Saçlı, Çağrı (Pamukkale Üniversitesi, 2021)Şehir pazarlaması, herhangi bir ürün ya da hizmetin pazarlanmasından daha karmaşık bir sürece sahiptir. Bu çalışma, konuyuturizm açısından ele almıştır. Destinasyon imajı algısının tespit edilmesi şehir pazarlamasında ... -
Şehir Pazarlaması Kapsamında Destinasyon İmajı Algısının Belirlenmesi: Hatay İli Örneği
Duman, Damla; Eryılmaz, Gamze; Saçlı, Çağrı (Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2021)Şehir pazarlaması, herhangi bir ürün ya da hizmetin pazarlanmasından daha karmaşık bir sürece sahiptir. Bu çalışma, konuyu turizm açısından ele almıştır. Destinasyon imajı algısının tespit edilmesi şehir pazarlamasında ...