Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Destinasyon çekim ve rekabet gücünde turistik ürün özellikleri
(SRA Academic Publishing, 2022)
GİRİŞ
Ürün, insanların ihtiyaçlarına yönelik sunulan tüm mal ya da
hizmetler olarak ifade edilmektedir (Kozak, 2008:125). Turizm
endüstrisinde diğer sektörlerden ayrı olarak ortada net bir ürün
olmadığından literatürde ...
Operation and Interaction of Software Used in Digital Distribution Channels in Direct Marketing of Hotels
(Darnios Aplinkos Vystymas, 2022)
With the development of technology, the ways of doing business are changing, and digital transformations are taking place in the activities of businesses. At this point, digital transformation is reflected in the service ...
Turizm 4.0 ve Turizm Eğitimi
(SRA Academic Publishing, 2022)
GİRİŞ
Dünyada hızla gelişen endüstrilerin başında gelen turizm; sosyal, kültürel, çevresel ve ekonomik bağlamda bölgeler ve ülkeler üzerinde önemli bir etkiye sahiptir. Turizm endüstrisinin sosyal ve kültürel hayata, ...
The Role of Touristic Product Components in Destination Selection
(Journal of Tourism Management Research, 2022)
This research analyzed the effect of the main touristic product components (Cultural and Natural Attractions, Tourism Services Infrastructure, Transportation Facilities, Price Accessibility, and Image) on tourists’ destination ...