Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Endüstriyel Pazarlarda İlişki Kalitesinin Öncülleri ve Bağlılık Üzerine Etkileri
(Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2019)
Müşterilerinin istek ve ihtiyaçlarını gidermeyi amaçlayan firmalar, rekabetçi avantaj sağlayabilmek adına daha avantajlı mal ve hizmet sunmayı hedeflerken kâr etme amaçlarını da gerçekleştirmek isterler. Bu amaçların ...
Annelerin ve Hamilelerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları
(Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2019)
Son yıllarda, özellikle tarım alanındaki yeni üretim tekniklerinin özellikle insan sağlığının üzerindeki olumsuz etkileri, tüketici tercihlerini değiştirmiş, alışverişte daha doğal gıdaların tercih edilmesine vesile olmuştur. ...
Havayolu Hizmet Kalitesinin Yolcu Memnuniyeti Üzerine Etkisi
(Turkish Studies, 2019)
Küresel dünyanın yeni eğilimleri birçok sektörü etkilemiştir. Bu sektörlerin aktif şekilde faaliyet göstermeleri, ancak hızlı bir adaptasyon süreci ile mümkün olabilmektedir. Ulaşım sektöründe yaşanan hızlı değişimler ...
Marka imajı ve Hizmet Kalitesinin Güven Üzerindeki Etkisinde Müşteri Tatmininin Aracılık Rolü
(Çukurova Üniversitesi, 2023)
Yolcuların aynı havayolu firmasını tercih etmeleri bu firmaların uzun vadeli müşteri ilişkileri kurabilmeleri adına önemli bir husustur. Havayolu firmalarının verdikleri hizmet kalitesinin yolcuların yeniden satın alma ...
Annelerin Anne-Çocuk Kategorisinde Faydacı ve Hedonik Satın Alma Motivasyonlarının Anlık Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2023)
Araştırmada annelerin faydacı ve hedonik satın alma motivasyonlarının anlık satın alma davranışları üzerine etkisinin tespit edilmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın ana kütlesi sosyal medya kullanan annelerden oluşturmaktadır. ...