Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Exploring service quality of low-cost airlines in Europe: An integrated MCDM approach
(Sciendo, 2019)
This study aims to evaluate service quality performance of major LCCs (Low Cost Carriers) in Europe by the MCDM (Multi-Criteria Decision Making) methodology. In addition it focuses on managerial business models and includes ...
Çocuklu Yolcuların Havacılık İşletmelerine Yönelik Beklenti ve Memnuniyetlerinin Araştırılması
(Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2019)
Ülkemizde havacılık sektöründe, özellikle 2003 yılından sonra yaşanan hızlı gelişimlerle, birçok kişi seyahatlerinde havayolunu tercih etmeye başlamıştır. Çocuklu yolcular da zaman ve hız avantajından dolayı, havacılık ...
Havayolu Hizmet Kalitesinin Yolcu Memnuniyeti Üzerine Etkisi
(Turkish Studies, 2019)
Küresel dünyanın yeni eğilimleri birçok sektörü etkilemiştir. Bu sektörlerin aktif şekilde faaliyet göstermeleri, ancak hızlı bir adaptasyon süreci ile mümkün olabilmektedir. Ulaşım sektöründe yaşanan hızlı değişimler ...
Assessing the self-service technology usage of Y-Generation in airline services
(Elsevier, 2018)
Many airlines have introduced Self-Service Technologies (SST) and encouraged their passengers to use these technologies more. Because of the increasing importance of SST, it has been searched by considering Y-Generation ...