Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Retail analytics: store segmentation using Rule-Based Purchasing behavior analysis
(Taylor and Francis, 2021)
Retailers are facing challenges in making sense of the significant amount of data available for a better understanding of their customers. While retail analytics plays an increasingly important role in successful retailing ...
Carbon footprint forecasting using time series data mining methods: the case of Turkey
(Springer, 2021)
In the globalizing world, many factors such as rapidly increasing population, production and consumption habits, and economic growth cause climate changes. The carbon footprint is a measure of CO2 emissions released into ...
İşletmelerin Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Kullandıkları Modellerin İşletme Performanslarına ve Halkla İlişkiler Performanslarına Etkileri: Özel Sektörde Bir Araştırma
(Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2021)
Bu araştırma, İstanbul Sanayi Odasına kayıtlı ilk 500’e giren işletmelerin hangi halkla ilişkiler modellerini tercih ettikleri ve bu tercih edilen modellerin halkla ilişkiler performansı ve işletme performanslarını nasıl ...