Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Mobil Uygulamaya Sahip Havayolu İşletmelerinin Yolculara Yönelik Hizmetlerinin Araştırılması
(Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)
Son yıllarda, havayolu sektöründe yolculara yönelik mobil uygulamalar giderek artmaktadır. Yolcuların seyahatlerini kolaylaştıran bu uygulamalara havayolu işletmeleri büyük maliyetlere katlanmaktadır. Ancak bu yatırımların ...
Turistlerin TripAdvisor Üzerinden Havayolu İşletmelerine Yönelik E-Şikâyetlerinin İncelenmesi
(Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2020)
Günümüzde teknolojinin hızlı gelişimi ile turistler, seyahatlerine yönelik şikâyetlerini, bu hizmeti sunan işletmelere doğrudan iletebilmektedir. Ayrıca, seyahatleriyle ilgili deneyimlerine yönelik tavsiye ve şikâyetlerini ...
Attitudes of Passengers Towards Green Airlines
(Journal of Yasar University, 2019)
In recent years, it has been seen that airlines have given importance to environmentalist applications during their service process. Finding out the passenger attitudes toward these activities is important for airlines in ...
Çocuklu Yolcuların Havacılık İşletmelerine Yönelik Beklenti ve Memnuniyetlerinin Araştırılması
(Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2019)
Ülkemizde havacılık sektöründe, özellikle 2003 yılından sonra yaşanan hızlı gelişimlerle, birçok kişi seyahatlerinde havayolunu tercih etmeye başlamıştır. Çocuklu yolcular da zaman ve hız avantajından dolayı, havacılık ...
Assessing the self-service technology usage of Y-Generation in airline services
(Elsevier, 2018)
Many airlines have introduced Self-Service Technologies (SST) and encouraged their passengers to use these technologies more. Because of the increasing importance of SST, it has been searched by considering Y-Generation ...
Çevrimiçi Alışveriş Bağlamında Tüketiciler Tarafından Algılanan Gizlilik Endişesinin Kişiselbilgi Koruma Davranışına Etkisi
(Çukurova Üniversitesi, 2021)
Çevrimiçi alışveriş kapsamında, işletmeler mal ve hizmetlerini geliştirebilmek ve rekabet avantajı sağlayabilmek için tüketicilerin kişisel bilgilerine ihtiyaç duymaktadır. Diğer yandan, tüketiciler çevrimiçi alışveriş ...