Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGöral, Ramazan
dc.contributor.authorYurtlu, Murat
dc.date.accessioned2022-06-20T12:49:43Z
dc.date.available2022-06-20T12:49:43Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.citationGoral, R., & Yurtlu, M. (2022). Destinasyon çekim ve rekabet gücünde turistik ürün özellikleri. (editör: Ali Barış Kaplan). Sosyal Bilimler Araştırmalarında Multidisipliner Stratejik Yaklaşımlar. Lithuania: SRA Academic Publishing.en_US
dc.identifier.isbn9786257148399
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12508/2145
dc.description.abstractGİRİŞ Ürün, insanların ihtiyaçlarına yönelik sunulan tüm mal ya da hizmetler olarak ifade edilmektedir (Kozak, 2008:125). Turizm endüstrisinde diğer sektörlerden ayrı olarak ortada net bir ürün olmadığından literatürde turizme ilişkin çeşitli tanımlar bulunmasına rağmen turizmi ve turistik ürünü tanımlamak zordur. Turizm en yaygın tanımıyla insanların boş zaman, sağlık, eğitim, iş veya diğer nedenlerle ard arda bir yıldan az bir süre zarfında olağan çevrelerinin dışındaki alanlarda seyahat etmeleri ve konaklamaları şeklinde tanımlanmaktadır (Lock, 2021). Turistik ürün ise turistlerin seyahatleri süresince yararlandıkları ulaşım, konaklama, eğlence ve yeme-içme gibi hizmetlerdir. Daha geniş tanımıyla turistik ürün, turistlerin yaşadıkları yerden ayrılmasından geri dönünceye kadarki süreçte yararlanılan ya da satın alınan mal ve hizmetler ile edinilen deneyimlerin bir bileşimidir. Bunun yanında bir destinasyondaki turistlerle ilgili her türlü kolaylık ve faydalar da birer turistik üründür (Mercan, 2010:65).en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherSRA Academic Publishingen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectSosyal bilimleren_US
dc.subjectDestinasyon çekimen_US
dc.subjectRekabet gücüen_US
dc.subjectTuristik ürünen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectSocial sciencesen_US
dc.subjectDestination shootingen_US
dc.subjectCompetition poweren_US
dc.subjectTourist producten_US
dc.titleDestinasyon çekim ve rekabet gücünde turistik ürün özelliklerien_US
dc.typebookParten_US
dc.relation.journalSosyal Bilimler Araştırmalarında Multidisipliner Stratejik Yaklaşımlaren_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesien_US
dc.contributor.authorID0000-0002-0947-8401en_US
dc.identifier.startpage133en_US
dc.identifier.endpage152en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US
dc.contributor.isteauthorYurtlu, Murat
dc.relation.indexİndeks Bilgisi Yoken_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Diğer Yayınlar Koleksiyonu [2]
    Seyehat İşletmeciliği ve Turizm Rehberliği Bölümüne ait diğer yayınlar bu koleksiyonda listelenir.

Basit öğe kaydını göster