Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Measuring Port Brand Equity: A Sentiment Analysis On Port Social Media Messages
(Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020)
In the last decades, ports are focusing their branding activities on disseminating the social media messages to the port users. The building of brand equity for seaports is an essential goal in various branding strategies, ...
Van Gölü Bölgesinde Gerçekleştirilen Multimodal ve Kombine Taşımacılık Uygulamalarının Ekonomik Analizi
(İskenderun Teknik Üniversitesi, 2020)
Türkiye sınırları içerisinde gerçekleştirilen yurt içi yük taşımacılığı, karayolu ağırlıklıdır. Diğer taşıma türlerinin kullanımı karayollarına göre oldukça düşük gerçekleşmektedir. Büyük oranda karayolu kullanımı yüksek ...
Konteyner Terminal Ekipmanları Arasında Operasyonel Verimliliğe Göre Liman Ekipman Seçimi: Karşılaştırmalı Bir Simulasyon Analizi
(Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi, 2020)
Gemi büyüklüğü ve çeşitliliğinin artışı, liman vinçlerinin teknolojik veyapısal olarak değişimine neden olmaktadır. Bu değişim, ekipman seçiminin limankapasite planlamaları, verimlilik hedefleri, mevcut gereklilikler ve ...