Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Fast Food Kültürüne Yöresel Bir Dokunuş: İskenderun Döneri Tercihine Etki Eden Faktörler
(2018)
Bu çalışmada, popülerliği her geçen gün daha da artan ve yurt içi ve yurt dışı birçok farklı yerde tüketicilerin hizmetine sunulan İskenderun dönerinin tüketici özelliklerinin ve tüketicilerin İskenderun döneri tercihlerine ...
Turizm Öğrencilerinin Hatay İli Somut Kültürel Miras Değerine Yönelik Algıları: İskenderun Teknik Üniversitesi Örneği
(Muş Alparslan Üniversitesi, 2020)
Bu araştırma, 2017 yılında İskenderun Teknik Üniversitesi Turizm işletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu lisans öğrencilerinin Hatay’ın somut kültürel varlıklarına dair algılarının ölçülmesini amaçlamaktadır. Araştırmada, ...
The mediation effect of destination image on the relationship between local cuisine elements and destination selection: The case of Hatay
(Journal of multidisciplinary academic tourism, 2023)
This study aims to empirically test a model linking destination image, destination selection, and local cuisine elements. The study also analyzes the mediating effect of destination image on the relationship between local ...
Şehir Pazarlaması Kapsamında Destinasyon İmajı Algısının Belirlenmesi: Hatay İli Örneği
(Pamukkale Üniversitesi, 2021)
Şehir pazarlaması, herhangi bir ürün ya da hizmetin pazarlanmasından daha karmaşık bir sürece sahiptir. Bu çalışma, konuyuturizm açısından ele almıştır. Destinasyon imajı algısının tespit edilmesi şehir pazarlamasında ...