Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Festival Katılımcılarının Destinasyon İmajı Algılarını Oluşturan Faktörlerin Belirlenmesi: Adana Şalgam ve Kebap Festivali Örneği
(Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2019)
Festivaller, yapıldığı destinasyonlarda ikamet eden yerel halka ferdî ve sosyal yararlar sağlamakta, turistik hareketlilik yaratarak destinasyonun imaj oluşumunda önemli bir rol oynamaktadır. Bu çalışmada da festivallerin ...
Festival Memnuniyeti ile Kültürel Etkileşim Arasındaki İlişki Üzerine Bir Araştırma: Silifke Uluslararası Müzik ve Folklor Festivali Örneği
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
Festival katılımcılarının en önemli motivasyonlarından biri kültürel etkileşimdir. Katılımcıların
festival memnuniyetleri ise geri gelme ve tavsiye eğilimlerini etkileyerek festivalin
sürdürülebilirliği açısından büyük ...