Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Measuring Port Brand Equity: A Sentiment Analysis On Port Social Media Messages
(Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020)
In the last decades, ports are focusing their branding activities on disseminating the social media messages to the port users. The building of brand equity for seaports is an essential goal in various branding strategies, ...
Konteyner Elleçleme İçin Ekonometrik Tahminleme: ARMA Modeli Uygulaması
(OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 2018)
Geleceği planlamada son derece önemli olan öngörü, denizcilik alanında yapılan yatırımların oldukça maliyetli ve geri döndürülemez olmasından dolayı bu alanda ayrı bir öneme sahiptir. Öngörülerin uzun dönemli olması ...
Konteyner Terminal Ekipmanları Arasında Operasyonel Verimliliğe Göre Liman Ekipman Seçimi: Karşılaştırmalı Bir Simulasyon Analizi
(Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi, 2020)
Gemi büyüklüğü ve çeşitliliğinin artışı, liman vinçlerinin teknolojik veyapısal olarak değişimine neden olmaktadır. Bu değişim, ekipman seçiminin limankapasite planlamaları, verimlilik hedefleri, mevcut gereklilikler ve ...