• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
teknoversite
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Meslek Yüksekokulları
  • Dörtyol Meslek Yüksekokulu
  • Bilgisayar Programcılığı
  • Makale Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Meslek Yüksekokulları
  • Dörtyol Meslek Yüksekokulu
  • Bilgisayar Programcılığı
  • Makale Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dijital Öykülemenin Kültürel Farkındalık ve Yaratıcı Düşünme Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

Thumbnail

Göster/Aç

Tam Metin / Full Text (1.104Mb)

Tarih

2020

Yazar

Karakuş, Memet
Türkkan, Buket Turhan
Namlı, Nihan Arslan

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Künye

Karakuş, M., Türkkan, B.T., Namlı, N.A. (2020). Dijital Öykülemenin Kültürel Farkındalık ve Yaratıcı Düşünme Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. Eğitim ve Bilim, 45 (203), pp. 309-326. http://dx.doi.org/10.15390/EB.2020.8576

Özet

In this study, the effects of the teaching of the life science course performed using Storyjumper software- one of the Web 2.0 tools-, on primary school second grade students' cultural awareness and creative thinking skills were examined. In the study, single group pretest-posttest weak experimental model was used. Convenience sampling method was used for determining the participants of the research. The participants of the research consisted of 22 second grade students. In order to collect the research data, Torrance Test of Creative Thinking Verbal-A and Cultural Awareness Level Determination Form created by the researchers were used. The analysis of quantitative data was conducted via Wilcoxon signed-ranks test. The answers for Cultural Awareness Level Determination Form were analyzed using inductive content analysis methods. As a result of the study, it was determined that the teaching performed for digital story creation had positive effects on students' cultural awareness and creative thinking skills.

Kaynak

Eğitim ve Bilim

Cilt

45

Sayı

203

Bağlantı

http://dx.doi.org/10.15390/EB.2020.8576
https://hdl.handle.net/20.500.12508/1532

Koleksiyonlar

  • Araştırma Çıktıları | Scopus İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [1417]
  • Araştırma Çıktıları | TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [666]
  • Araştırma Çıktıları | Web of Science İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [1454]
  • Makale Koleksiyonu [3]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@İSTE

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo
Dergi Adı / ISSN Yayıncı

Exact phrase only All keywords Any

Başlık İle Başlar İçerir ISSN


Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim ŞekliİSTE Yazarına Göreİndekslendiği Kaynaklara GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim ŞekliİSTE Yazarına Göreİndekslendiği Kaynaklara Göre

Hesabım

GirişKayıt

İstatistikler

Google Analitik İstatistiklerini Görüntüle

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || İskenderun Teknik Üniversitesi || OAI-PMH ||

İskenderun Teknik Üniversitesi, İskenderun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
İskenderun Teknik Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@İSTE:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.