Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Marka imajı ve Hizmet Kalitesinin Güven Üzerindeki Etkisinde Müşteri Tatmininin Aracılık Rolü
(Çukurova Üniversitesi, 2023)
Yolcuların aynı havayolu firmasını tercih etmeleri bu firmaların uzun vadeli müşteri ilişkileri kurabilmeleri adına önemli bir husustur. Havayolu firmalarının verdikleri hizmet kalitesinin yolcuların yeniden satın alma ...
Annelerin Anne-Çocuk Kategorisinde Faydacı ve Hedonik Satın Alma Motivasyonlarının Anlık Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2023)
Araştırmada annelerin faydacı ve hedonik satın alma motivasyonlarının anlık satın alma davranışları üzerine etkisinin tespit edilmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın ana kütlesi sosyal medya kullanan annelerden oluşturmaktadır. ...