• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
teknoversite
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Meslek Yüksekokulları
  • Dörtyol Meslek Yüksekokulu
  • Bilgisayar Programcılığı
  • Makale Koleksiyonu
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Meslek Yüksekokulları
  • Dörtyol Meslek Yüksekokulu
  • Bilgisayar Programcılığı
  • Makale Koleksiyonu
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Dijital Öykülemenin Kültürel Farkındalık ve Yaratıcı Düşünme Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi 

Karakuş, Memet; Türkkan, Buket Turhan; Namlı, Nihan Arslan (Turkish Education Association, 2020)
In this study, the effects of the teaching of the life science course performed using Storyjumper software- one of the Web 2.0 tools-, on primary school second grade students' cultural awareness and creative thinking skills ...
Küçük Resim

An Analysis of the Curriculum and Education Departments in Turkey and the Postgraduate Theses Written in this Branch from various Aspects 

Karakuş, Memet; Namlı, Nihan Arslan; Uğur, Ali Kemal; Sakar, Nilgün; Oral, Seray Doğru (Adıyaman Üniversitesi, 2020)
The aim of this study is to analyze the Curriculum and Instruction offering postgraduate education in Turkey and the subjects of postgraduate and doctorate dissertations written in this field between 1974 and 2017. ...
Küçük Resim

Interdisciplinary Gender Equality Education Integrating Science, Mathematics and Information Technologies and Software Courses: A Sample from Türkiye 

Karakuş, Memet; Karaduman, Betül; Türkkan, Buket Turhan; Namlı, Nihan Arslan (Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2024)
The general aim of the study was to improve students’ awareness of gender equality. An instructional design was developed in which mathematics, science, information technologies and software (ITS) courses were integrated, ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim ŞekliİSTE Yazarına Göreİndekslendiği Kaynaklara GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreBölüme GöreYayıncıya GöreKategoriye GöreDile GöreErişim ŞekliİSTE Yazarına Göreİndekslendiği Kaynaklara Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarKarakuş, Memet (3)Namlı, Nihan Arslan (3)Türkkan, Buket Turhan (2)Karaduman, Betül (1)Oral, Seray Doğru (1)Sakar, Nilgün (1)Uğur, Ali Kemal (1)Konualtıncı sınıf öğrencileri (1)bilişim teknolojileri ve yazılım dersi (1)Creative thinking (1)Cultural awareness (1)Curricula and education (1)Digital storytelling (1)Digital Storytelling | Storyteller | English as A Foreign Language (1)disiplinlerarası yaklaşım (1)Education & Educational Research (1)fen bilgisi dersi (1)... Daha FazlaYayın Türüarticle (3)Dileng (3)Yayın KategorisiMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (2)Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (1)Erişim Şekliinfo:eu-repo/semantics/openAccess (3)Yayın Tarihi2020 (2)2024 (1)Mevcut Dosya(lar)true (3)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber|| Yönerge || Kütüphane || İskenderun Teknik Üniversitesi || OAI-PMH ||

İskenderun Teknik Üniversitesi, İskenderun, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
İskenderun Teknik Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@İSTE:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.