Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Uluslararası Seyahat ve Turizm Rekabetçilik Endeksi Kapsamında Türkiye’nin Güçlü ve Zayıf Yönlerinin Değerlendirilmesi
(Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi, 2021)
Uluslararası rekabette yaşanan artış, turizm hedeflerini gerçekleştirmek isteyen destinasyonlar için
rekabetçi güçlerin analizini, destinasyonu bekleyen fırsat ve tehditleri değerlendirmeyi zorunlu
kılmaktadır. Alanyazında ...
Operation and Interaction of Software Used in Digital Distribution Channels in Direct Marketing of Hotels
(Darnios Aplinkos Vystymas, 2022)
With the development of technology, the ways of doing business are changing, and digital transformations are taking place in the activities of businesses. At this point, digital transformation is reflected in the service ...
The Role of Touristic Product Components in Destination Selection
(Journal of Tourism Management Research, 2022)
This research analyzed the effect of the main touristic product components (Cultural and Natural Attractions, Tourism Services Infrastructure, Transportation Facilities, Price Accessibility, and Image) on tourists’ destination ...