Ara
Toplam kayıt 14, listelenen: 1-10
Current Cloud-Based Software Services Used in Online Marketing of Hotels in Turkey
(Yaşar Üniversitesi, 2021)
Hotels need new technologies in order to spread their knowledge and establish superiority over their competitors by creating strategies in a fast, efficient, and secure manner in complex processes. Cloud-based software ...
Uluslararası Seyahat ve Turizm Rekabetçilik Endeksi Kapsamında Türkiye’nin Güçlü ve Zayıf Yönlerinin Değerlendirilmesi
(Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi, 2021)
Uluslararası rekabette yaşanan artış, turizm hedeflerini gerçekleştirmek isteyen destinasyonlar için
rekabetçi güçlerin analizini, destinasyonu bekleyen fırsat ve tehditleri değerlendirmeyi zorunlu
kılmaktadır. Alanyazında ...
Yazılım Bilişim Sistemleri Yetkilileri Perspektifinden Otellerde Dijital Pazarlama
(Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2021)
Turizm pazarlamasında geleneksel pazarlama araçlarının yerini teknolojik yazılımlar
almaktadır. Bununla birlikte teknolojiyle dönüşen ve giderek şeffaflaşmak zorunda olan
turizm pazarlamasında pazar payından yararlanan ...
Adana’nın Unesco Yaratıcı Şehirler Ağı Gastronomi Teması Kapsamında Değerlendirilmesi
(Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2021)
Çalışmada, Adana’nın UNESCO yaratıcı şehirler ağı kapsamında “Gastronomi şehri” olarak seçilme ihtimalini ortaya koymak hedeflenmektedir. Veri toplama yöntemi olarak görüşme formu kullanılmıştır. Araştırmanın evrenini ...
The role of organizational commitment in the relationship of strategic talent management and sustainable competitive advantage
(Abant Sosyal Bilimler Dergisi, 2021)
The purpose of this research is to reveal the relationship between strategic talent
management and sustainable competitive advantage and to investigate whether the
organizational commitment plays a role in this relationship ...
Dijital Pazarlama Yöneticilerinin Bakış Açısıyla En Uygun Otel Seçimi: Analitik Hiyerarşi Prosesi (AHP) ve PROMETHEE Yaklaşımı
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2021)
İnternetin yaygınlaşması turizmde e-ticaretin hızlı bir biçimde gelişmesini sağlamıştır. Turistlerin tatil kararlarını vermede çeşitli fırsatlar sunarak önemli hale gelen çevrimiçi deneyim paylaşım ...
Helal Turizmin Gayrimüslim Bakış Açısı ile Değerlendirilmesi: İstanbul’u Ziyaret Eden Turistler Üzerine Bir Araştırma
(Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2021)
Günümüzde uluslararası turizm hareketleri içerisinde gittikçe artan bir paya sahip olan helal turizm olgusunun Türkiye turizmi içerisinde de önemli bir paya sahip olduğu görülmektedir. İslami öğretiler doğrultusunda mal ...
The Role of Organizational Commitment In The Relationship of Strategic Talent Management and Sustainable Competitive Advantage
(Abant Sosyal Bilimler Dergisi, 2021)
The purpose of this research is to reveal the relationship between strategic talent management and sustainable competitive advantage and to investigate whether the organizational commitment plays a role in this relationship ...
Pastacılıkta Kullanılan Tabakların Tarihsel Gelişimi ve Günümüzde Kullanılan Sunumlar ve Tabaklar Üzerine Bir İnceleme
(Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2021)
Tabak, medeniyetin doğuşuyla ortaya çıkan, yemeklerin konulması için kullanılan, zaman içerisinde sanatsal boyut kazanan mutfak aracıdır. Tabaklardaki sunumların günümüze kadar çeşitli değişimler gösterdiği görülmektedir. ...
Şehir Pazarlaması Kapsamında Destinasyon İmajı Algısının Belirlenmesi: Hatay İli Örneği
(Pamukkale Üniversitesi, 2021)
Şehir pazarlaması, herhangi bir ürün ya da hizmetin pazarlanmasından daha karmaşık bir sürece sahiptir. Bu çalışma, konuyuturizm açısından ele almıştır. Destinasyon imajı algısının tespit edilmesi şehir pazarlamasında ...