Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Online Yemek Siparişi Veren Tüketicilerin E-Güven, E-Memnuniyet ve Esadakat Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi: Hatay Örneği
(Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel, 2022)
Çevrimiçi ortamda yemek hizmeti sunan işletmelerden yemek siparişi veren tüketicilerin e-güven, e-memnuniyet, e-sadakat düzeyleri arasındaki ilişkileri belirlemek bu çalışmanın temel amacını oluşturmaktadır. Bu amaç ...
Yerli Turistlerin Algıladıkları Gastronomi İmajının, Turist Memnuniyeti ve Destinasyon Sadakatine Etkisi: Hatay Örneği
(Turizm Akademik Dergisi, 2023)
Destinasyonlar, turizm endüstrisinin sürekli değişen ve farklılaşan dinamikleri karşında, turist istek ve beklentilerini karşılayabilmek için, çekicilik yaratan stratejiler uygulamaktadır. Bu açıdan önemli çekicilik bileşeni ...