Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Uluslararası Seyahat ve Turizm Rekabetçilik Endeksi Kapsamında Türkiye’nin Güçlü ve Zayıf Yönlerinin Değerlendirilmesi
(Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi, 2021)
Uluslararası rekabette yaşanan artış, turizm hedeflerini gerçekleştirmek isteyen destinasyonlar için
rekabetçi güçlerin analizini, destinasyonu bekleyen fırsat ve tehditleri değerlendirmeyi zorunlu
kılmaktadır. Alanyazında ...
Yazılım Bilişim Sistemleri Yetkilileri Perspektifinden Otellerde Dijital Pazarlama
(Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2021)
Turizm pazarlamasında geleneksel pazarlama araçlarının yerini teknolojik yazılımlar
almaktadır. Bununla birlikte teknolojiyle dönüşen ve giderek şeffaflaşmak zorunda olan
turizm pazarlamasında pazar payından yararlanan ...
The role of organizational commitment in the relationship of strategic talent management and sustainable competitive advantage
(Abant Sosyal Bilimler Dergisi, 2021)
The purpose of this research is to reveal the relationship between strategic talent
management and sustainable competitive advantage and to investigate whether the
organizational commitment plays a role in this relationship ...
Dijital Pazarlama Yöneticilerinin Bakış Açısıyla En Uygun Otel Seçimi: Analitik Hiyerarşi Prosesi (AHP) ve PROMETHEE Yaklaşımı
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2021)
İnternetin yaygınlaşması turizmde e-ticaretin hızlı bir biçimde gelişmesini sağlamıştır. Turistlerin tatil kararlarını vermede çeşitli fırsatlar sunarak önemli hale gelen çevrimiçi deneyim paylaşım ...
Helal Turizmin Gayrimüslim Bakış Açısı ile Değerlendirilmesi: İstanbul’u Ziyaret Eden Turistler Üzerine Bir Araştırma
(Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2021)
Günümüzde uluslararası turizm hareketleri içerisinde gittikçe artan bir paya sahip olan helal turizm olgusunun Türkiye turizmi içerisinde de önemli bir paya sahip olduğu görülmektedir. İslami öğretiler doğrultusunda mal ...
The Role of Organizational Commitment In The Relationship of Strategic Talent Management and Sustainable Competitive Advantage
(Abant Sosyal Bilimler Dergisi, 2021)
The purpose of this research is to reveal the relationship between strategic talent management and sustainable competitive advantage and to investigate whether the organizational commitment plays a role in this relationship ...
Şehir Pazarlaması Kapsamında Destinasyon İmajı Algısının Belirlenmesi: Hatay İli Örneği
(Pamukkale Üniversitesi, 2021)
Şehir pazarlaması, herhangi bir ürün ya da hizmetin pazarlanmasından daha karmaşık bir sürece sahiptir. Bu çalışma, konuyuturizm açısından ele almıştır. Destinasyon imajı algısının tespit edilmesi şehir pazarlamasında ...
Kalite Yönetim Ödülü Alan Otellerin Çevre Duyarlılık Faaliyetlerinin Yeşil Yıldız Kriterleri Kapsamında Değerlendirilmesi
(Mimarlık Bilimleri ve Uygulamaları Dergisi, 2021)
Turizmde otellerin çevreci uygulamaları daha çok desteklemesi ve misafirlerin bu konuda her geçen gün daha ilgili olmasından dolayı çevre konularında alınan sertifikalar ve ödüller önemini arttırmaktadır. Bu çalışmada ...
Presenteizmin Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Etkisi: Adana İlinde Faaliyet Gösteren Yiyecek-İçecek İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2021)
Presenteizm, bir kişinin kendini fiziken ya da ruhen iyi hissetmemesine rağmen yaptığı işe devam etmesi sonucu ortaya çıkan bir olumsuzluktur. Örgütsel Bağlılık ise örgüt ile çalışanlarının değer ve çıkarlarının birleşmesi ...
Covid 19 Pandemi Sürecinde Otel Yöneticilerinin Sergiledikleri Liderlik Davranışları: İstanbul Örneği
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2021)
Araştırmanın temel amacı, Covid 19 Pandemi sürecinde otel yöneticilerinin sergiledikleri liderlik davranışların belirlenmesidir. Bu amacı gerçekleştirmek için İstanbul ilinde faaliyet gösteren sekiz adet beş yıldızlı otel ...