Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Uluslararası Seyahat ve Turizm Rekabetçilik Endeksi Kapsamında Türkiye’nin Güçlü ve Zayıf Yönlerinin Değerlendirilmesi
(Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi, 2021)
Uluslararası rekabette yaşanan artış, turizm hedeflerini gerçekleştirmek isteyen destinasyonlar için
rekabetçi güçlerin analizini, destinasyonu bekleyen fırsat ve tehditleri değerlendirmeyi zorunlu
kılmaktadır. Alanyazında ...
Yazılım Bilişim Sistemleri Yetkilileri Perspektifinden Otellerde Dijital Pazarlama
(Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2021)
Turizm pazarlamasında geleneksel pazarlama araçlarının yerini teknolojik yazılımlar
almaktadır. Bununla birlikte teknolojiyle dönüşen ve giderek şeffaflaşmak zorunda olan
turizm pazarlamasında pazar payından yararlanan ...
Dijital Pazarlama Yöneticilerinin Bakış Açısıyla En Uygun Otel Seçimi: Analitik Hiyerarşi Prosesi (AHP) ve PROMETHEE Yaklaşımı
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2021)
İnternetin yaygınlaşması turizmde e-ticaretin hızlı bir biçimde gelişmesini sağlamıştır. Turistlerin tatil kararlarını vermede çeşitli fırsatlar sunarak önemli hale gelen çevrimiçi deneyim paylaşım ...
Kalite Yönetim Ödülü Alan Otellerin Çevre Duyarlılık Faaliyetlerinin Yeşil Yıldız Kriterleri Kapsamında Değerlendirilmesi
(Mimarlık Bilimleri ve Uygulamaları Dergisi, 2021)
Turizmde otellerin çevreci uygulamaları daha çok desteklemesi ve misafirlerin bu konuda her geçen gün daha ilgili olmasından dolayı çevre konularında alınan sertifikalar ve ödüller önemini arttırmaktadır. Bu çalışmada ...