İSTE Yazarı "Baştuğ, Sedat" Araştırma Çıktıları | TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu İçin Listeleme
-
Covid-19 Sürecinde Havalimanı Hizmet Kalitesi: Türkiye Havalimanları Analizi
Baştuğ, sedat; Akan, Ercan; Kiracı, Kasım (Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2021)2019 yılının sonlarına doğru baş gösteren Covid-19 salgını, başta havayolu endüstrisi olmak üzere birçok sektörü olumsuz olarak etkilemiştir. Bu süreçte havayolları, Covid-19’un olumsuz etkilerini azaltmak amacıyla sefer ... -
Endüstriyel Pazarlarda Mekânsal Markalaşma: Limanlarda Marka Kişiliği Belirlenmesi Üzerine Uygulamalı Bir Çalışma
Arabelen, Gamze; Baştuğ, sedat (Beykoz Akademi Dergisi, 2021)Küresel tedarik zinciri içinde yer alan limanlar yoğun rekabet ortamında müşterilerin ilgisini çekmek ve mevcut müşterilerini tutundurmak zorundadırlar. Bu zorlu yarış, güçlü bir marka oluşturarak, markanın mesajını doğru ... -
Konteyner Taşımacılığı Pazarında Sürdürülebilir Liman Rekabetinin Belirleyicileri: Sistematik Literatür Araştırması
Baştuğ, Sedat; Esmer, Soner (İzmir İktisat Dergisi, 2022)Türkiye’nin Stratejik Planları kapsamında, denizcilik alanında strateji belgeleri ve ana planlar oluşturularak ülkemizin konteyner liman kapasitesi ve rekabetçiliğinin arttırılması ve liman işletmeciliği meslek standartlarının ... -
Konteyner Terminal Ekipmanları Arasında Operasyonel Verimliliğe Göre Liman Ekipman Seçimi: Karşılaştırmalı Bir Simulasyon Analizi
Baştuğ, Sedat; Gülmez, Seçil; Ateş, Alpaslan; Çalışır, Vahit (Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi, 2020)Gemi büyüklüğü ve çeşitliliğinin artışı, liman vinçlerinin teknolojik veyapısal olarak değişimine neden olmaktadır. Bu değişim, ekipman seçiminin limankapasite planlamaları, verimlilik hedefleri, mevcut gereklilikler ve ... -
Measuring Port Brand Equity: A Sentiment Analysis On Port Social Media Messages
Baştuğ, Sedat; Çalışır, Vahit; Gülmez, Seçil; Ateş, Alpaslan (Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020)In the last decades, ports are focusing their branding activities on disseminating the social media messages to the port users. The building of brand equity for seaports is an essential goal in various branding strategies, ...