Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Turistlerin TripAdvisor Üzerinden Havayolu İşletmelerine Yönelik E-Şikâyetlerinin İncelenmesi
(Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2020)
Günümüzde teknolojinin hızlı gelişimi ile turistler, seyahatlerine yönelik şikâyetlerini, bu hizmeti sunan işletmelere doğrudan iletebilmektedir. Ayrıca, seyahatleriyle ilgili deneyimlerine yönelik tavsiye ve şikâyetlerini ...
UNESCO Yaratıcı Gastronomi Şehri Hatay'ın Yerel Gastronomi İşletmecilerinin Bakış Açısıyla Farkındalık Düzeyinin İncelenmesi
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
Bu çalışmada Hatay’ın UNESCO yaratıcı gastronomi şehri olması ile ilgili yerel gastronomi işletmelerinin farkındalık düzeyinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda 8 yerel gastronomi işletmesi yöneticisi ile ...
Temalı Park Şirketlerinin Web Sitelerinin İçerik Analizi ile Değerlendirilmesi: Dünyadaki ve Türkiye’deki Örneklerin Kıyaslanması
(OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 2020)
Temalı parkların turizm talebi artışında önemli rol oynamaya başladığı görülmektedir. Son yıllarda temalı parkların sayılarında artış gözlenirken, bu pazardaki rekabetin de arttığı görülmektedir. Temalı parklar, insanların ...
Otel İşletmeleri Çalışanlarının Algıladıkları Otantik Liderlik Davranışının Psikolojik Sözleşme ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Antalya Örneği
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
Bu araştırmanın temel amacı otel işletmeleri çalışanlarının yöneticilerinde algıladıkları otantik liderlik davranışının psikolojik sözleşme ve işten ayrılma niyeti düzeylerine etkisini belirlemektir. Araştırmanın evrenini ...