Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
A value chain analysis of a seaport from the perspective of Industry 4.0
(Inderscience Publishers, 2020)
The main aim of this study is to reveal the role and contribution of Industry 4.0 in the value chain of seaports. It first reviews the literature to identify value chain activities in the port industry. It then explores ...
Relationship marketing strategies in the container shipping industry: A qualitative approach
(Maritime University of Szczecin, 2022)
Recently, technological advancements, globalization, ongoing mergers and acquisitions, and intense competi-tion have dominated the container shipping industry. This situation has led to the formation of major container ...
Endüstriyel Pazarlarda Mekânsal Markalaşma: Limanlarda Marka Kişiliği Belirlenmesi Üzerine Uygulamalı Bir Çalışma
(Beykoz Akademi Dergisi, 2021)
Küresel tedarik zinciri içinde yer alan limanlar yoğun rekabet ortamında müşterilerin ilgisini
çekmek ve mevcut müşterilerini tutundurmak zorundadırlar. Bu zorlu yarış, güçlü bir marka
oluşturarak, markanın mesajını doğru ...