Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKeskin, Mehmet
dc.contributor.authorSaçlı, Çağrı
dc.contributor.authorEfe, Dilek
dc.date.accessioned2020-12-25T12:12:00Z
dc.date.available2020-12-25T12:12:00Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.citationKeskin, M., Saçlı, Ç., Efe, D. (2020). Turizm Öğrencilerinin Hatay İli Somut Kültürel Miras Değerine Yönelik Algıları: İskenderun Teknik Üniversitesi Örneği. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 8 (2) , 335-343. https://doi.org/10.18506/anemon.521811en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.18506/anemon.521811
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12508/1564
dc.description.abstractBu araştırma, 2017 yılında İskenderun Teknik Üniversitesi Turizm işletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu lisans öğrencilerinin Hatay’ın somut kültürel varlıklarına dair algılarının ölçülmesini amaçlamaktadır. Araştırmada, anket tekniği kullanılarak 338 adet anket verisine ulaşılmıştır. Araştırma da öğrencilerin Hatay’ın kültürel varlıklarına verdikleri önem derecesi ve ölçekler arasındaki ilişkiler tespit edilmeye çalışılmıştır. Çalışma sonucunda öğrencilerin çeşitli kısıtlar doğrultusunda kültürel aktivitelere katılım gösteremedikleri ve son sınıfta öğrenim gören öğrencilerin bilgi birikim düzeylerinin ve 4. Sınıftaki öğrencilerin algı düzeylerinin alt sınıflardaki öğrencilere oranla daha yüksek olduğu görülmektedir.en_US
dc.description.abstractThis research aims to measure the perceptions of Iskenderun Technical University Tourism Management and Hotel Management School undergraduate students regarding the tangible cultural assets of Hatay. In the research, 338 questionnaire data were reached by using questionnaire technique. In the research, the degree of importance given to the cultural assets of Hatay and the relationships between the scales were tried to be determined. As a result of the study, it is seen that the students are not able to participate in cultural activities in line with various constraints, and the knowledge level of students in the last year and the perception levels of the students in the 4th grade are higher than the students in the lower grades.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMuş Alparslan Üniversitesien_US
dc.relation.isversionof10.18506/anemon.521811en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSomut kültürel mirasen_US
dc.subjectHatayen_US
dc.subjectİskenderun teknik üniversitesien_US
dc.subjectTangible cultural heritageen_US
dc.subjectİskenderun technical universityen_US
dc.titleTurizm Öğrencilerinin Hatay İli Somut Kültürel Miras Değerine Yönelik Algıları: İskenderun Teknik Üniversitesi Örneğien_US
dc.title.alternativePerceptions of Tourism Students on The Value of The Cultural Heritage of Hatay Province: The Case of İskenderun Technical Universityen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAnemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.contributor.departmentTurizm Fakültesi -- Turizm Rehberliği Bölümüen_US
dc.contributor.authorID0000-0001-8366-5662en_US
dc.contributor.authorID0000-0001-7771-8190en_US
dc.contributor.authorID0000-000105957-7312en_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage335en_US
dc.identifier.endpage343en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.isteauthorKeskin, Mehmet
dc.contributor.isteauthorSaçlı, Çağrı
dc.contributor.isteauthorEfe, Dilek
dc.relation.indexTR-Dizinen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster