Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Current Cloud-Based Software Services Used in Online Marketing of Hotels in Turkey
(Yaşar Üniversitesi, 2021)
Hotels need new technologies in order to spread their knowledge and establish superiority over their competitors by creating strategies in a fast, efficient, and secure manner in complex processes. Cloud-based software ...
Online Kanal Yöneticisiyle Otel Oda Fiyatlandırmada Verim Yönetimi
(Sidas Medya Ajans Tanıtım Danışmanlık Ltd. Şti., 2019)
Otelcilik sektöründe pazarlama dağıtım kanallarında teknoloji kullanımı her geçen gün hızla artmaktadır. Verim yönetimiyle gelirleri artırmaya yönelik teknolojik uygulamalardan birisi de kanal yöneticisi yazılımlarıdır. ...
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD) Makalelerinin Bibliyometrik Analizi
(Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi, 2022)
Bu çalışma, Türkiye’de turizm alanyazınındaki akademik dergiler içerisinde 2019 yılında etki
faktörü en yüksek olarak belirlenen Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi’nde 2018, 2019 ve 2020
yıllarında hakem denetimli ...
Operation and Interaction of Software Used in Digital Distribution Channels in Direct Marketing of Hotels
(Darnios Aplinkos Vystymas, 2022)
With the development of technology, the ways of doing business are changing, and digital transformations are taking place in the activities of businesses. At this point, digital transformation is reflected in the service ...
Otellerin Çevrimiçi Rezervasyon Motoru Kullanımı ve Yorum Siteleri Entegrasyonu Üzerine Nitel Bir Araştırma: Hatay Otelleri Örneği
(Detay Yayıncılık, 2020)
Otellerin yeni teknolojilere hızlı uyum sağlaması, faaliyetlerinde başarılı olmalarını sağlamaktadır. Bu araştırmada, gelişen
teknolojilerden yararlanmak isteyen konaklama işletmelerinin potansiyel misafirlerine doğrudan ...
The Role of Touristic Product Components in Destination Selection
(Journal of Tourism Management Research, 2022)
This research analyzed the effect of the main touristic product components (Cultural and Natural Attractions, Tourism Services Infrastructure, Transportation Facilities, Price Accessibility, and Image) on tourists’ destination ...